Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Lysanne Moonen - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Lysanne Moonen - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

12 Oktober 2013 | Nederland, Nederweert

Nog maar een paar uurtjes en dan is het zover. Mijn koffer en de handbagage staan al klaar. Het gevecht met de kilo’s heb ik overleefd. Föhn, schoenen, kleding en nog andere dingen toch maar hier gelaten.

Deze week heb ik bijna elke avond met iemand afgesproken om afscheid te nemen. Gisteravond ben ik met vriendinnen uit gaan eten. Met z’n dertienen gingen we naar Bolle Boel in Eindhoven, heerlijk gegeten. Met als klap op de vuurpijl kreeg ik vuurwerk in mijn toetje en een heerlijk shotje. De afgelopen dagen ben ik goed verwend met cadeautjes en lieve kaartjes, erg leuk allemaal. Nogmaals dankjewel!

Dinsdagavond heb ik pap en mam verwend met heerlijk Afrikaans eten. Toen we een paar weken geleden bij Marleen gingen eten had zij hele lekkere bobotie met gele rijst en een lekker mangotoetje gemaakt, dit gericht heb ik dinsdag gekookt. Het lekkere recept van de bobotie en mangodessert zijn hier te vinden:
http://www.smulweb.nl/recepten/1144827/Enige-echte-bobotie-met-geelrijst
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=261866

Nu ga ik nog even lekker rustig aan doen en vanavond ga ik maar vroeg “slapen”. Morgenvroeg hebben we om 6 uur afgesproken bij station Eindhoven. Vanuit daar worden we met z’n vijven, met busjes van Korein naar Schiphol gebracht. Om 10.25 gaan we de lucht in op weg naar Zuid-Afrika. Het volgende berichtje komt dus vanuit daar....dagdag!

Liefs Lysanne

  • 13 Oktober 2013 - 19:19

    Maud:

    Lysanne,

    Ik wens je een hele goede reis (je zit als het goed is al ergens in de lucht, of je bent er al). Veel plezier in het warme Zuid-Afrika!
    Geniet!

    Groetjes Maud

  • 14 Oktober 2013 - 23:55

    Monique:

    Ha Lysanne,

    Hier even een berichtje van de buurtjes: heel veel plezier daar en geniet er met volle teugen van! Wij gaan jouw reisverslagen zeker volgen!

    groetjes Bas, Monique, Nick en Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederweert

Lysanne

Hallo allemaal, 13 oktober is het zover, dan vertrek ik samen met 3 andere dames naar Zuid-Afrika! Wij gaan hier werken op daycare centrums (kinderdagverblijven). Hier kunnen jullie al mijn verhalen lezen en foto's zien van mijn avonturen in Zuid-Afrika. Ik heb er heel veel zin in en kan niet wachten tot het zover is. Groetjes Lysanne

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 11561

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 02 December 2013

Zuid Afrika!

Landen bezocht: