Zuid Afrika! - Reisverslagen van Lysanne Moonen - WaarBenJij.nu Zuid Afrika! - Reisverslagen van Lysanne Moonen - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika!

In Zuid-Afrika ga ik 7 weken werken op Daycare centrums (kinderdagverblijven).

Recente Reisverslagen:

03 December 2013

Back in Holland

25 November 2013

vijftig tinten bruiner

18 November 2013

Weekendje Pilanesberg en olifantensafari

13 November 2013

Knuffelen met een cheeta!

07 November 2013

Happy birthday Lizza!
Lysanne

Hallo allemaal, 13 oktober is het zover, dan vertrek ik samen met 3 andere dames naar Zuid-Afrika! Wij gaan hier werken op daycare centrums (kinderdagverblijven). Hier kunnen jullie al mijn verhalen lezen en foto's zien van mijn avonturen in Zuid-Afrika. Ik heb er heel veel zin in en kan niet wachten tot het zover is. Groetjes Lysanne

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11563

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 02 December 2013

Zuid Afrika!

Landen bezocht: